Aktivititetsdag

lucas

1.- 3. trinn tok turen bort til Grorudbanen. Der startet dagen med felles danseoppvarming før de resten av dagen kunne kose seg med ulike aktiviteter, leker og konkurranser. Både elever og lærere storkoste seg.

4. - 7. trinn hadde friidrettsdag i skolegården. Her var det egne rekorder og de store skolerekordene som skulle slås. Elevene viste stor entusiasme og gode ferdigheter i de ulike øvelsene. Etter en dag med masse bevegelsesglede og en upåklagelig innsats av alle elevene ble det satt 5 nye skolerekorder! (bilde av vinnerne)

Dagens helt var Lukas Awoh på 7.trinn som kjempet seg til hele 4 nye skolerekorder, Gratulerer!

Dagen ble avsluttet med den tradisjonelle fotballkampen mellom 7.trinns elevene og lærerne. Også i år var de gamle eldst og lærerne vant 6 - 2.