Lesekonkurranse ved Ammerud skole sommeren 2017

For hver bok du leser fyller du ut et bokskjema du får fra læreren din eller finner på skolens hjemmeside. På dette skjemaet skal du skrive hvordan du tror boka er, og hvordan den var. Skriv tydelig.

Foresatte underskriver på at boka er lest. Husk navn, alder og dato. Skjema leveres til kontaktlærer første skoleuke etter sommerferien.

Hvert utfylte skjema du leverer er et lodd. Leser du mange bøker har du mange lodd. Jo flere lodd, jo større er muligheten for å vinne premie.

Alle som leverer skjema er med i trekningen av en premie per base og en hovedpremie for hele skolen.

Det blir trukket ut en vinner per base som får et gavekort på bøker.

I tillegg er alle som har levert skjema med i trekningen av hovedpremien som er to åpne kinobilletter du kan bruke på alle kinoer i Oslo.

Bokskjema til lesekonkurranse

Bokskjemaet vil du også finne på førstesiden under Dokumenter