Hovedseksjon

Publisert:

Tirsdag 6. mai dro 6. og 7. trinn til Bislett stadion for å delta på Tinestafetten. Der de konkurrerte imot andre skoler i Oslo i 8x200 meter stafett.

en gruppe mennesker som står på en bane

Elevene var spente, men gjennomførte med glans! 7. trinn stilte med 2 lag og gjorde sitt beste med gode holdninger og veldig god innsats! 

6. trinn stilte med 3 lag, og endte totalt på 5. plass av totalt 143 lag, noe som er en fantastisk prestasjon! Elevene som ikke deltok på stafetten var med som publikum og koste seg i solen på tribunen. 

En stor gjeng med stolte lærere returnerte til skolen etter en fin dag på Bislett. Heia Ammerud!

En gruppe mennesker i sportsuniformer
En gruppe mennesker i røde skjorter