Julemarked på Ammerud skole

elever

(På bildet, fra venstre: Mio, Markus, Ella-Marie, Saga og Vilde)

Barna ved Ammerud skole synes at gjenbruk er topp, og 3-klassingene Vilde, Markus og Mio har allerede sett seg ut ting som de ønsker å kjøpe. 3. trinn har laget julekort og pepperkakekjærligheter som skal selges på julemarkedet.

På årets julemarked finner man også håndverksprodukter som smykker, luer, julepynt, kranser, strikkede produkter og andre skatter fra diverse utstillere.

6. trinn far Ammerud skole er også representert: Ella-Marie og Saga har sydd hårstrikker, såkalte scrunchies, som de skal selge fra egen bod på Julemarkedet.

Det har kommet inn mange flotte penklær, sko/støvler, skøyter, skisko, leker, spill og dvd’er, som kun er pent brukt. Dette selges til en veldig hyggelig pris.

Ammerud skoles musikkorps åpner Julemarkedet kl.14, og det vil blir underholdning fra Grorud strykeorkester og korsang med elever fra Ammerud skole.

Ammerud skoles musikkorps holder kafè med kake og drikke, og loddsalg med flotte premier fra butikker i nærområdet.

Overskuddet fra Julemarkedet går til opplevelser for elever på Ammerud skole og Ammerud skoles musikkorps.

Mer informasjon finnes på facebooksiden: Julemarked på Ammerud skole 2019